Julen 2008



Julafton firade vi i Lycksele hemma hos min bror Peter och hans två pojkar Filip och Elias. Den här julen var vi samlade alla syskon med barn.

        

Vilmer fick massvis med paket (som alltid) och i två av paketen var det rymddräkter. En från Star Wars som Vilmer har på sig på bilden och en hemmasydd dräkt som Mormor har gjort. Otroligt snygg!! Jag poserar i den silvriga skapelsen nedan i mitten. Wilma har på sig Amidala-dräkten som hon fick av oss....förlåt av Tomten menar jag förståss. Kan tilläggas att Vilmer skäms över sin mor. - "Du är inte speciellt fin på den där bilden mamma" sa han till mig här om dagen. För den här gången struntar jag i det. Jag kände mig cool :)



Lovisa var otroligt stabil under kvällen. Hon var inte alls rädd för tomten förutom då hon tvingades sitta bredvid "honom" för att ta bilder. Här förvånas hon över att ha fått ett så stort och fint paket :)


Kommentarer
Postat av: Sve

2009-03-20 @ 14:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0